Yepp.



Var ett tag sen jag skrev här. Har fått jullov, firat jul, fått fina julklappar osv. Mycket jul kan man säga att det varit. Nyår nästa och Egypten om 9 dagar. Tiden går fort som f-n! Det känns nästan overkligt.

Saknar Sandra & Nicole, tveksamt om jag träffar någon av dom innan jag åker. Och då är det långt kvar tills jag får träffa dom igen :/.

Måste börja läsa min engelska bok nu snart. Den är inte så lång men ändå, jag bara skjuter upp det hela tiden. Såg nyss filmen som är baserad på boken och det hjälpte mig nog att förstå boken bättre. Nu vet jag ju vad den handlar om och så :P.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Slänger in en bra låt. Vi hörs!


Eric Hutchinson - Rock & Roll


 


Kommentera
Postat av: Nicole

Ooh , får passa på då ! :)

2008-12-29 @ 14:30:25
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Jo, jkag tycker allt att vi ska ses!

Kanske kan ses ihelgen eller så?

2008-12-29 @ 16:59:29
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0