Aj aj.

Min kära mensvärk satte igång igår. Usch vad jag hatar den! Och pappa har bara Panodil och dom hjälper inte så hade rätt ont när jag skulle sova. Och det var inte mycket bättre när jag vaknade imorse. Tog två Panodil och åt en banan, och då satte min magkatarr värk igång också! TYPISKT! Men mamma skickade med Ibumetin förut som jag ska ta nu. Hoppas att magkatarr värken går över snart bara. Orkar inte med den.
För övrig har jag inte gjort så mycket idag. Spelat FIFA, Guitar Hero, varit ute på promenad med Mozart och tagit det lite lugnt. Det ligger för övrigt en död grävling vid sidan av vägen när man ska gå bort mot kiosken. Och det stinker som fasen!! Den har tydligen legat där ett tag.. Den ligger helt stel på sidan med benen i vädret och så är det miljontals flugor runt omkring. BLÄ!
Men men, nu ska jag väl ta å göra något annat än att sitta här. Blir kanske att åka in te Motala imorn med Storebror eller Pappa om han är snäll. Vill kolla runt lite om dom har några roliga saker vid festivalen och kanske köpa en till myströja efteråt :).. Men vi får väl se.
Hade så bra!

Kommentera
Postat av: Eliyana

Är det gratis att komma in på dagen eller kostar det då också?

2008-06-27 @ 20:53:38
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0