CSI.

Har börjat kolla mer å mer på första säsongen av CSI Miami. Fick ju boxen i måndags men kollade inte så mycket då. Det har blivit så nu i helgen att jag börjat kolla mer å mer. Har sett ungefär halva första säsongen nu i helgen. Och fler avsnitt blir det senare sen, om jag inte läser förstås.

Jag väntade på att mamma skulle komma hem vid två idag, och för att fördriva tiden kollade jag ju såklart på CSI Miami. När hon kom hem så kom robin med bilen och vi skjutsade hem honom och åkte sen till Linköping idag igen. Vi var inne på Ikano Huset och gick runt å kollade lite. Lillebror fick ett par nya typ badbyxor och två t-shirts. Och jag köpte en pocketbok och sen en grej till Marie. Jag tror att hon kommer gilla den, om hon inte redan har en sån förstås, men det hoppas jag att hon inte har. Men i sånna fall så har hon ju två :P..

Sen åkte vi hem och jag har kollat ännu mer på CSI Miami, ska duscha snart och sen sova. Jag känner mig rätt så trött idag. Känslan att kasta saker omkring mig och ta sönder saker finns fortfarande där... Jag hoppas att Marie ringer till pappa imorgon innan vi har svenska så att hon på svenska lektionen informera mig om hur vi ska göra.. Och om hon inte ringer så får jag spader kan jag lova...

Avslutning på tisdag då, usch.....

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0