Dåligt.

Dagen har väl varit sådär. Var på hyffsat bra humör på morgonen. Marie tjatade på mig om fikat å så imorse. Och det fixade sig ju sen. Efter att vi sjungit våra sånger å varit med när dom delat ut massa skit så gick vi upp till estet för att vänta på Marie och Sigrid. Vi gick och fikade och satt där en stund och bara glodde typ. Jag sa till alla att Marie fyller på lördag och att vi skulle sjunga för henne, så vi gjorde det. Sen gick dom flesta men jag, Sofia och Nicole följde med Marie för att få reda på resultatet på essän som vi skrev i måndags. Jag vart ju godkänd så det var ju bra. Sen gick Nicole och jag in till stan och pratade å väntade på min buss. Då kom Cecilia ungefär samtidigt som bussen kom. Så hon och jag satt å pratade i bussen. Och sen när Marie klev på bussen så gick hon förbi mig och hälsade å log. Och jag log mot henne. Då typ smäller hon till mig på armen och säger att jag inte ska le sådär.. Jag fattade typ ingenting. Visste inte att hon bestämde hur jag ska le mot andra. Åhh, blir så trött på henne ibland...! Sen kom jag hem och lekte ute med sixten å lite sånt. Trodde att det kunde bli en bra dag, men som vanligt hade jag såå jävlans fel! Jävla tjat å skit.. ORKA!

Jag önskar bara att Marie kan ringa till pappa någon gång. Jag pallar inte att gå och vänta på att hon ska göra det! I måndags sa hon att hon skulle göra det i veckan. Men igår frågade hon efter nummer å grejer. Så hon har haft igår och idag på sig. Det tar väl inte så långt tid? Bara gört för guds skull så jag slipper det sen!! Veckan har ju typ redan gått.!. Och sen skulle hon och jag göra en grej på tisdag, och idag sa hon att det bara var öppet på onsdagen och då har vi ju sommarlov så hon visste inte hur vi skulle göra. Men sen gick jag in på en hemsida och kollade på tider och då stod det att det var öppet både tisdag och onsdag. Ajja, jag vill bara göra det så jag liksom har försökt och gett det en chans..

Usch, mår inget bra för tillfället och jag vet inte vad jag ska göra. Pallar inte en hel sommar här. Vill bort här ifrån, vill vara ensam eller något en tid och liksom bara vara. Allt är helt fucked up just nu känns det som. Mina känslor och tankar går på högvarv och jag vet ingenting. Ena stunden mår jag bra och skrattar och i nästa stund mår jag dåligt och vill gråta. Jag vill inte ha sommarlov för jag kommer bara isolera mig själv och bli helt störd...
Vad fan ska jag göra?!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0