FIFA 07

Somnade inte förens halv 2 någon gång. Var tvungen att installera Sims studentliv och testa det innan jag gick och lade mig. Och det funkade skapligt..
Imorse gick jag upp vid 8.. Är så jävla trött just nu. Men jag var ju tvungen att duscha, packa, gå ut med sixten och sen åkte mamma och jag in till Linköping en sväng.
Vi kollade runt lite inne i Ikano-huset och det enda jag köpte var FIFA 07 till X-box 360 för 150kr.. Ett bra köp.
Sen åkte vi till Biltema och kollade runt lite. Sedan bar det av hem till Tjällmo. Söt Mozart väntade ju på mig och han var kissnödig. Så packade upp mina saker och sen gick jag ut en sväng med honom.
Sen blev det ju såklart en hel del FIFA nördande. Har spelat hela eftermiddagen!.
Var ju dock tvungen att se matchen på tv nyss. Spanien vann med 3-0 mot Ryssland. YEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!! Jag hoppas verkligen att dom vinner mot Tyskland i finalen.

Ne, nu ska jag nörda lite mer FIFA och sen ska jag sova..
God natt!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0