Fix och Trix.

Gjorde klart min header som jag började på innan min "paus". Så har lagt upp den nu. Och sen fixade jag lite med överskriften till inläggen å så.. Hade nästan glömt vad som va vad när jag skulle göra lite ändringar. Men eftersom att jag har så bra minne så tog det inte så långt tid innan jag kom ihåg vart jag skulle ändra inställningarna.

Nu tar jag det lugnt... Jag borde skriva ner vad jag ska göra på sommarlovet för det var min "läxa". Men jag har inte gjort det. Jag måste göra det ikväll, för imorgon klockan 11.00 har jag "möte".. Och får sitta å vänta i nästan 45 minuter när det är slut, för min buss går 12.43. Kul jul. Men jag hittar väl något att fördriva tiden med antar jag.. Hoppas att det inte regnar imorn bara.

Men, vi hörs då! :)


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0