Heroes.

Har mest legat och tittat på Heroes idag. Har tittat på 7 avsnitt hittills, ska kolla på fler nu :).
Har inte gjort mycket mer idag. Suttit vid datorn en liten stund och lyssnat på musik.
Sen så var jag ju tvungen att kolla på finalen i fotbolls EM mellan Spanien och Tyskland. Självklart gjorde den snygga Fernando Torres 1-0 till Spanien i första halvlek. Och sen blev det inga fler mål. Och det var tack vare Torres som Spanien vann. GÖTT SOM FAN! Det var för övrigt en bra match. Tyskland hade några chanser att göra mål och Spanien hade endel chanser att göra 2-0. Men 1-0 blev det.
Ne, nu är jag lite småtrött och ska lägga mig i sängen och kolla på Heroes.
Vi hörs väl imorn..

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0