Konsert.

Mamma och jag åkte in tidigare för hon ville köpa någon Columbo box eller nått och sen fick jag första säsongen av CSI Miami :). Köpte Tenacious D skiva till lillebror, för han var ledsen över att han inte kunde komma och kolla, för han hade fotbollsträning.
Men konserten gick bra. Missade typ ett virvelslag i nån låt och sen var det lite cp med foten på giselas låt. Men det gjorde inte så mycket. Och märkte att hi-hat grejen lossnade så jag kunde inte göra lyften på hot stuff. Men för övrigt så var det ju okej :) hah. Mamma kom ju och kollade och Nils kom oxå. Fick en hundring av honom när vi var klara. Efteråt så åkte mamma och jag å handlade och sen åkte vi hem och lagade mat och jag kastade lite boll med sixten.
Har läst lite i Marilyn Monroe boken. Hade tänk börja läsa Brunstkalendern av Emma Hamberg. Den boken ska tydligen vara lite smårolig sådär :).

Oroar mig över att Marie kommer att ringa hem till pappa någon gång i veckan och prata om mig. LÄSKIGT!
Fick förresten reda på att hon kommer åka till USA i sommar :S.. Hon bara reser och reser, hon sa att hon kände sig rastlös.. Jag vill med åka till USA!!!!!!! :(

Ne, nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. Har ju sovmorgon imorn :), men magen gör fortfarande ont. Det är nog magkatarr igen. Jag bara oroar mig och stressar och har mig. Jävlans skit...

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0