Läsa.

Tråkig dag idag. Började vid tio med engelska. Vi lyssnade på en novell och sen fick vi olika frågor som vi skulle svara på. Det gick nog rätt så bra, tror jag? Jag bara skrev och skrev. Det blev som det blev helt enkelt.
Sen hade vi en jättelång rast mellan 11 och tjugo i 2.!
Sofia och jag gick och hämtade hennes bok och sen frågade vi Jonas om vi fick ta ut varsin stol och sitta ute, det fick vi ju. Så Sofia och jag satt ute och läste i 1 och ½ timma. Det var skönt. Sen kom emilia lite till och från. Hon bara satt å babblade när vi läste, men jag fick henne att städa sin låda :). Så hon fick något att göra i alla fall.
Sen hade vi arbetsmiljö och vi började kolla på Blues Brothers, den var inte så bra.... Lite små tråkig sådär.
Sen slutade den lektionen och jag gick till bussen. Satt och läste och orkade inte ta kvart i bussen, tog kvart över bussen i stället :P.

Har mått lite illa idag igen och haft ont i magen lite till och från.. Har även haft en konstig och jobbig känsla i kroppen.. Usch!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0