Linköping.

Mamma, jag och storebror åkte in till Linköping en sväng. Storebror lämnade tillbaka ett spel som var dåligt och bytte till ett annat och jag köpte ett dataspel. Skulle ha köpt något till Marie när vi ändå var i stan, men ska nog göra det imorn istället. tror jag.....

Dataspelet typ hackar, kan beror på att min bärbara inte är så bra när det gäller att spela spel? Körde i säkert 2 minuter men gav upp för att det typ gick i slowmotion. Har gjort lite nya inställningar på spelet så får se hur det går att spela det sen.

Mår inte direkt bättre idag. Vill fortfarande slå sönder saker och känner mig fortfarande misslyckad, dum i huvudet och störd.. och jag kan ju inte direkt säga att jag älskar mitt liv just nu..




Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0