Magont.

Har haft ont i magen som tusan idag, det har inte alls varit skönt. Ett tag funderade jag på att åka hem. Men det fick jag inte för alla andra :P.
Gehören var helt okej, lite slapp men det var roligt på samma gång. Det gick dock inte så jättebra att sjunga olika intervaller, men det är sånt man lär sig :D haha. Sen hade vi rast och sen engelska. Jag fick typ VG-, VG och VG+ på de olika grejerna. Så fick VG på själva nationella provet. Jag vet ju att jag ligger på VG i betyg, hon sa typ det när hon hade samtal, hon sa att jag hade chans att få MVG. Men imorn så skulle vi lyssna på en novell och analysera och det kunde höja betyget. Så vi får väl se.

Sen var det mat och jag mådde illa så åt typ två gafflar med mat och sen mådde jag ännu mer illa. Och jag var inte direkt pepp inför essä skrivningen som var efter lunch. Vi kom in där och då gick johan, för han hade skrivit klart eller nått :S.. stört. Men jag satt och tänkte på annat, och sen kom marie och sa; "inte?". haha, lite roligt att bara komma fram å säga "inte?". Men jag skakade på huvudet och så fick jag gå ut och vänta. Sen gick vi in till ett rum och pratade om lite andra grejer och sen frågade hon hur jag ville göra med essän. Hon sa att hon skulle hämta den och sen hjälpa mig lite. Det var dock skiiiiiiiiiiiiiiiiiit svårt. Jag satt skit länge och tänkte och tänkte men jag kom inte på något.. Sen så kom ulrika och hjälpe mig lite, för hon var tvungen att fixa lite med pärmar å grejer i sitt rum. Och då kom jag på en hel del. Skrev nästan två såna där hela häften. Så det var bra. Men jag kommer ju bara få typ G.. Om jag ens får det? Jag satt ju hela tiden ut från tio över tolv till halv tre. Usch vad jobbigt det var.
Sen fick jag skynda mig till ensemblen..

Vi spelade upp våra låtar för varandra och sen fick vi gå. Och usch vad nervös jag är inför ikväll. Hoppas att det kommer att gå bra.
Mina böcker hade kommit när jag kom hem, och jag blev skit glad :D!! Nu blir det att läsa galet. Ne, nu ska jag gå och peppa inför konserten..


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0