Ont.

Har inte gjort så mycket idag. Tror att jag kanske kan ha magkatarr igen. Kände att det gjorde ont igår kväll och det har inte gått över än. Det gör ont och jag hatar't!!!
Har varit ute rätt mycket idag. Spelat fotboll och lite basket å så med familjen. Trevligt har det varit. Mozart har badat med, eller han hoppade i poolen och "simmade" rakt över till andra sidan och hoppade ur. Men han fick ju svalka sig lite i alla fall :). Pappa och lillebror badade och lekte massor. Usch vad jag längtar till Egypten!
Åkte hem till mamma framåt kvällen. Har ätit nudlar, duschat och lagt in några nya låtar på mobilen sen jag kom hem hit. Har varit ute och lekt med Sixten med.

Jag borde ha förberett mig inför essän imorn, men just nu känns det som om att jag inte kommer kunna skriva den.. Så jag har ju inte förberett mig något. Sen har vi ju konsert imorn kväll med. Jag hoppas att det går bra!! Vi får ju reda på våra resultat på de nationella proven i engelska b med. Hoppas att även det gick bra.. Och min böcker som jag beställt kommer nog imorn :)! Det är nog det enda jag är pepp på angående morgondagen. Är ju lite nyfiken på engelska resultaten med. Men jag längtar mest efter mina böcker :).

Ne nu ska jag nog försöka sova lite trots att det gör ont i magen :/. Måste ju få några timmars sömn i alla fall.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0