Oro.

Dagen började med en allra sista matte lektion som varade i kanske 20 minuter. När man kom dit så började Janne svamla om massa annat såklart och ja. Sen så pratade han lite till och sen fick vi gå. Såg att han hade skrivit ner i punktform allt som han skulle säga, till och med - tycker om alla i klassen och - hoppas ni får det bra i trean.. Saker som man inte glömmer att säga liksom :P.
Sen hade vi kör och det var som det var. Sandra var alt med mig idag :). Det var trevligt.
Sen gick vi för att äta lunch. Och sen gick Sofia och jag för att kolla om Marie var i sitt arbetsrum, men det var hon inte. Så vi gick upp till estet och väntade på lektionen. På lektionen kollade vi nääääääääääästan klart på Blues Brothers, den var väl sådär. Musiken är ju bra men nja.. Sen gick Sofia och jag upp till Marie. Och Marie skulle hämta våran matsäck imorn och komma med den runt halv 11, efter att vi sjungit å grejat. Så det fixade sig. Och sen pratade Marie och jag lite. Och på Tisdag efter avslutningen gäller det. Är så jävlans nervös och oroar mig inför det nu... Och sen så skulle hon ringa till pappa innan Tisdag, det är jag med lite orolig för. Men ajja, det går som det går egentligen......

Resten av dagen har jag oroat mig, läst lite, kollat på ett avsnitt av CSI Miami, sovit i nästan 3 timmar, varit ute med sixten och laddat ner ett nytt One Tree Hill avsnitt och ett nytt Gossip Girl avsnitt. Har kollat på OTH avsnittet och vill att nästa avsnitt ska komma nu!!! Har kollat på halva Gossip Girl avsnittet, det blir att se klart det och sen sova... Och fundera ut vad jag ska köpa te M.... Det fixar sig..


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0