Sims2

Jaha, mötet gick väl bra antar jag. Nästa möte är den 27:e Augusti, vilket är en vecka efter att skolan börjat. Får väl se hur det blir med nya schemat och så med. Men det fixar sig nog.
Efter mötet fick jag vänta i ungefär en halvtimma tills mamma och rasmus kom. Vi åt lunch på Balkan. Sen gick mamma för att köpa en ny Cd-freestyle, eftersom hon har lyckats ha sönder ungefär 3st och hon måste ju kunna lyssna på sina cd-böcker. Sen gick jag och köpte Sims2 och sen fick rasmus en till Gitarr till Guitar Hero. Sen var det dags att åka hem till en kissnödig hund.
Spelade lite Guitar Hero med lillebror förut och har precis spelat lite Sims2. Ska kolla efter fusk så att man kan få massa pengar.. Om jag hittar något??. Det som är jobbigast med Sims är ju att man fastnar direkt och timmarna bara flyger iväg. Fast det är ju bra på ett sätt om man inte har något att göra :P..
Ne, nu ska jag fixa lite. Så vi hörs då :).



Broken - Lifehouse

Kommentera
Postat av: Eliyana

Kashing är koden till mer pengar.

Du ska hålla in Ctrl shift (eller alt) och C så kommer rutan du ska skriva i fram :)



Sims-nörden är här :)

2008-06-24 @ 18:44:44
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0