Sista dagen.

Eller det är ju kanske inte direkt sista dagen i skolan så, för vi har ju avslutning å så imorn. Men det var sista dagen med "lektioner". Vi hade dock bara engelska som vanligt. På morgonen var vi ju tvungna att städa, men vi fick ju varsin festis efteråt. Sen fick vi sitta och vänta på engelska lektionen i en och en halv timma ungefär. Inte kul.
På engelskan fick vi tillbaka grejen som vi skrev förra veckan som var avgörande för betyget, vick VG+, så jag antar att jag får VG i slutbetyg sen? Och sen så fick vi lyssna på 20 låtar i ungefär 20sekunder vardera och sedan skriva låtnamn och artist. Det var roligt, men det gick inte så bra för sofia och mig :P. Sen fick vi godis av sigrid, hon är snäll :).

Sen gick vi till matsalen för att vänta på Marie. Det tog så långt tid att jag gick upp till hennes arbetsrum för att hämta henne, men då var hon inte där så vi gick in för att äta i alla fall. Hon kom typ 5 minuter efteråt. Det var god mat i alla fall, kycklingfilé (som såg ut som köttbitar) och sen klyftpotatis, muuums! Vi hade ingen svenska, kör eller ensemble efter maten så vi fick sluta. Efter att vi hade ätit så ville Marie prata med mig och vi gick å kollade lite saker på internet å så. Och på Onsdag då gäller det..!.. Vet inte om hon ska få sin present imorn eller på onsdag då? Måste ju komma på vad jag ska skriva till henne också.... Det fixar sig nog. Sen så gick jag upp till estet, för jag hade precis missat bussen. Satt där en stund och Frida spelade piano. Sen gick jag till bussen och Cecilia kom typ precis när bussen kom. Vi pratade på bussen och hon var arg för något betyg å grejer :P... Så det kan vara.

Nu är jag hemma och ska kolla på CSI Miami, vänta på att marie ska ringa till pappa och fundera ut vad jag ska skriva till henne... Vi hörs då.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0