Sommarlov??

Jag har ingen lust till att skriva blogg längre. Jag vet inte varför. Men jag antar att lusten snart kommer tillbaka?..

Det känns inte som om att det är sommarlov. Det känns inte ens som att sommarlovet har börjat. Jag har ingenting att göra. Jag vill ha saker att göra så att jag inte bara sitter och glor hela sommaren. Jag ska i alla fall försöka läsa ut alla de böcker jag köpte innan sommarlovet började, klara hard på guitar hero hos pappa, cykla på min trevliga träningscykel... och vad mer? Det finns inget annat att göra.... Och om 57 dagar börjar skolan igen, jag ska ärligt säga att jag saknar den mer än vad jag trodde att jag skulle göra. För då har man i alla fall något att göra. Och nu försöker jag att inte tänka så mycket på skolan så att jag kan fokusera på annat. Men istället för att jag tänker på den så drömmer jag om den, typiskt...
Äsch, nu ska jag ner å glo på tv.. Vad ska man annars hitta på? Det är ju inte världens bästa väder ute heller...


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0