Sommarlov.

Dagen såg inte speciellt lovande ut när man vaknade. Det hade regnat och det regnade fortfarande jättelite, och så var det mulet. Och det låter inte direkt som en bra avslutning och början på en härlig sommar direkt.
Och så höll dom på och asfalterade på väg till skolan så endel bussar blev försenade å grejer, typiskt! Men vem fan bestämmer att; Ja den 10:e juni då nästan alla i motala kommun slutar skolan då börjar vi att asfaltera om tidigt på morgonen så att trafiken inte flyter på som den ska. För det är ju inte så många som ska till och från skolan den dagen heller?! Jävla puckon.
När jag satt på bussen så tänkte jag på att om bara några timmar så har jag sommarlov.. Det är helt sjuk egentligen. Jag känner inte av det ett jävlans dugg. Det känns inte som om att det är sommarlov, det kan bero på att jag inte vill ha sommarlov kanske?. Ne usch...

Men vi fick i alla fall sitta och vänta på Marie för bussen var försenad på grund av asfalteringen. Sen kom hon och vi fick glass, men jag ville inte ha någon, hade lite ont i magen. Sen satt vi där en stund och tog det lugnt och dom som inte hade fått reda på resultatet på sin essä fick reda på det. Och sen pratade jag med Marie och hon fick sin present. Så nu vet hon hur hon ska uppföra sig när hon är ute och reser ;). Men det hoppas jag att hon redan vet. Och den jäkeln ska typ först åka till västkusten i USA, till San Francisco, jag vill meeeeeeeeeed!! :(. Sen vet jag inte vart hon skulle, hon ska väl åka runt lite överallt tror jag väl.

Efter det så gick vi ner och väntade på att själva avslutningen skulle börja. Vi sjöng våra låtar och lyssnade på en del prat och sen fick vi sluta. Jag gick fram till Sigrid och sa hej då och gav henne en kram, bara för att jag är snäll och kommer sakna henne sen när jag börjar Engelska C..
Sen satt jag och Sofia å väntade på att Mamma skulle komma och hämta mig. Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade lite och nu är jag hemma.
Jag är hungrig... ska kanske fixa till lite nudlar? det är ju så svårt också! ;).

Imorn gäller det..! Nicole säger att det kommer att gå bra i alla fall. Och Nicole vet mycket så hon har nog rätt ;).
Vi hörs då..

Kommentera
Postat av: Nicole

Yes jag har alltid rätt och det kommer att gå bra !

2008-06-10 @ 13:45:31
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0