Stora Staden.

Åkte in till Motala med storebror förut. Det fanns dock inte så mycket att ha vid festival området. Hälsade på Sofie ifrån blid. Hon var i princip den enda jag såg att jag kände. Sen bar det av till ica-maxi. Köpte en dvd-box med första säsongen av Heroes som jag ska nörda igenom sen. Köpte även Chasew nötter med sourcream smak, mums!

Körde Guitar Hero igår. Spelar ju på Hard numera. har klarat liite mer än hälften av låtarna på Hard. Känner mig jätteduktigt faktiskt. Körde även lite imorse. Blir till att spela lite mer sen, om jag inte kollar på Heroes förstås.
Lägger in lite låtar just nu ifrån en massa gamla cd-skivor som jag bränt. Det finns en hel del låtar som jag helt glömt bort och som är rätt bra :).

Men nu ska jag fortsätta lägga in låtar.
Vi hörs då!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0