Trassel.

Sims 2 vill absolut inte fungera på min dator. Eller, man kommer till att man ska "flytta in" eller "välja kvarter" och då hakar det sig. Har ominstallerat det säkert 3 gånger och laddat ner uppdateringen, men det fuckar sig fortfarande. Laddar ner ett expansion pack, för några sa att det skulle funka bättre då. Så vi får väl se om jag får det att fungera. Annars blir det väl till att fixa det på något annat sätt. Är ju så pepp på att spela!!!

Imorn blir det nog till att åka till Linköping med mamma och sedan blir jag avsläppt hos pappa idag istället för imorn. För jag ska ta hand om Mozart :). Min mys vovve.. Ska lira Guitar Hero imorn med, medans jag kan. För på fredag kommer ju rasmus också. Och han spelar ju nu mera på hard/expert den jäveln så han vill väl spela också... Men det blir som det blir.

Nu ska jag vänta på att Sims grejen ska laddas klart och se om jag kan installera den skiten. Och sen ska jag nog sova..
Kom på att jag skulle duschat idag. Men får väl gå upp tidigare imorn då..
Vi hörs!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0