Usch.

Sims spelet hakade sig hela tiden. Beror dock på att jag har Vista och spelet är äldre så det har svårt för att fungera. Men laddade ner en grej så det funkar hyffsat nu.
Men höll på och byggde på ett nytt hus i säkert 2 timmar. Hade bara några rum kvar att inreda innan det var klart, och då hakade sig skiten igen! Och iiiiiiiiiiiiiingenting sparades såklart. Så mitt spelande för ikväll är nu över. Det blir nog en ombyggnad av huset imorgon. Är förbannat trött i ögonen men ska kolla på Hitman nu :)... Håller på att ladda ner Stomp The Yard så den ska jag se imorgon.. YEEEY!
Nu blir det film och sedan är det dags att sova.
Men vi hörs då! ;)


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0