Jag är....



Jag är
:
- skit dålig på att skriva nationellt prov. Jag har ingen aning om vad fan det var jag skrev. Räknar med IG eller minst G- om jag har tur.
- nervös inför imorn bara för att mamma ska träffa rektorn och M och prata.
- inte lika depp som vanligt, jag träffade ju sandra & nicole idag, dom gör mig glad (även fastän att dom snackar om Johnny Depp hela tiden!!!!).
- inte pepp på högstadieturnén tisdag, onsdag & torsdag nästa vecka.
- lite orolig över flytten, känns inte som om att vi kommer "hinna".
- sååååå otroligt pepp på att köpa ny kamera och åka till Egypten!!!!!
- sugen på att se någon av de två filmer jag fick låna av Sandra idag.. så det ska jag göra nu!



Kommentera
Postat av: Nicole

Jag trodde att det var måndag tisdag och onsdag :O

2008-11-12 @ 14:30:22
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Jag trodde det var onsdag torsdag fredag ^^

Wo, hoppas att du gillar dom!

2008-11-12 @ 18:15:44
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0