Mycket att göra?




Känns som om att jag har massor att göra. Och det kan hända att det inte bara är en känsla utan att jag verkligen har massor att göra..

Fram till lovet har jag; religions "seminarie", svenska nationella tal, romanredovisning/bokrecension, rättskunskapsprov, fördjupningsarbete i samhällen, fördjupningsarbete i religionen, projektarbete, engelska c läxor och samhällsprov..

Jag tror inte att det är något mer, det förvånar mig inte om vi får några mer läxor. Tror att vi måste börja träna inför terminsprovet också, för vi har terminsprov efter lovet V.4...

Usch, jag är så opepp på skolan just nu. Men jag måste försöka i alla fall, då kan ju ingen säga att jag inte försökt..


Konsert ikväll också, inte pepp!


Kommentera
Postat av: Nicole

Men fortfarande, han kan ju inte var a så värdelös att han inte förtjänade att vara där, han var ju där. Det är dessutom inte första gången som någon får så mycket uppmärksamhet men det är första gången jag förstår hur mycket avsky framgång väcker, bara genom idol.

2008-11-29 @ 11:56:49
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Svar: Klart att den har :)

Moon är ifrån moonryder som är Lucas typ halvsmeknamn på sigsjälv på alla communitys

2008-12-03 @ 18:35:54
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0