?

Jag vet inte vad det är med mig. Känns som om att jag har mycket att tänka på. Har en miljon tankar och känslor som är överallt och ingenstans och jag kan inte kontrollera dom. Jag kan inte bara ta alla lyckliga och glada tankar och känslor och hålla dom kvar, dom bara försvinner. Och kvar lämnas allt det dåliga och jobbiga, för det är allt det negativa som dominerar.

Jag vill bara känna att jag kan vara glad utan att tänka på saker och ting. Jag vill känna allt som är bra och positivt, men det kan jag inte. Och jag vet inte vad jag ska göra.. Det känns bara som om att jag förstör för alla andra när jag känner och beter mig så som jag gör. Och jag kan inte säga vad som är felet när folk frågar, jag kan inte ens förklara för mina vänner vad som är fel.. Jag vill inte påverka, jag vill inte göra andra oroliga, jag vill inte vara såhär.

Jag vill bara bort där jag inte kan förstöra eller påverka någon annan människa. Jag vill inte känna att jag älskar någon eller bryr mig om någon, för jag vet att den personen tillslut kommer att försvinna eller lämna mig. Och jag vill inte att någon person ska älska mig eller bry sig om mig för jag kommer tillslut påverka den personen så mycket att den vill försvinna.

Jag vet inte vad jag ska göra, eller vad jag ska känna. Jag vill bara vara, jag vill vara osynlig.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0