Förlåt.

Förlåt för att jag är jag. För att jag är ledsen, tjurig, arg, ensam och tjatig. Förlåt för allting. Förlåt för att jag inte är perfekt och inte mår super bra dygnet runt. Förlåt för att jag inte har så lätt för att prata om saker och ting så att det känns ännu jobbigare.

Förlåt?


Kommentera
Postat av: kickan34

kickan34 @ bdb.se



vill bara säga att jag känner såå igen.. så känner jag oxå i perioder.. men du har inget att be om ursäkt för. du e du och du e unik. kramis

(jag vet att vi inte känner varann eller så, men det skiter ja i.. vill bara lämna en värmande kommentar.. :I )

2008-09-05 @ 23:45:36
Postat av: Eliyana

Du har inget att förlåta. Du gillar dig för att du är den du är. Och alla har perioder då man känner sig nere och är mer arg och ledsen då.

Älskar dig.

2008-09-06 @ 00:32:05
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0