Glass och One Tree Hill.


- Jag gjorde inte talet på svenskan imorse, hon sa att jag ska ha med mig ett tills på torsdag men det tänker jag inte ha. Jag har ingen bra orsak men jag vill verkligen inte göra det och hon kan faktiskt inte tvinga mig till att göra det heller. På trumlektionen så skrev han upp hur de olika delarna av trumsetet såg ut när man skrev det på notpapper. Och sen så ska jag välja en låt, skriva av trummorna i noter och klara av att spela den, är inte pepp.

- Sista lektionen var samhäll och vi var tvungna att läsa upp vad vi kommit fram till i vårat grupparbete. Jag ville inte läsa eftersom jag är förkyld och hade ont i halsen/hosta men det slutade med att jag överlag läste mest i alla fall. Sedan gick vi igenom de olika ideologierna och de sista 20 min av lektionen sms:ade jag med Nicole som satt 2 meter ifrån mig, det var roligt.

- Sen åkte jag in till stan, träffade Elina på bussen och hon hade piercat sig i läppen. Hon gjorde det redan på sin 18-årsdag, fasen vad hon måste ha längtat. Vi snackade piercingar och tatueringar å grejer, det var ett tag sen vi pratade med varandra irl. Sen vart det östensson för att köpa Ben & Jerry's glass, blev chocolate fudge brownie den här gången, och den var mycket god! Sen tänkte jag att jag skulle gå och titta lite inne i film/cd affären för jag hade tid över tills dess att det var dags att gå till bussen. Och där inne hittade jag 4 säsongen av One Tree Hill som jag har letat efter jättelänge och äntligen så hade dom den. Och jag var bara tvungen att köpa den. Kände mig lite onödig efteråt faktiskt för att jag hade handlat för över 300kr, om man räknar in glassen.

- Åkte hem och sms:ade med Nicole medans jag slappade och sen blev det dags för One Tree Hill och Ben & Jerry's glass. One Tree Hill + Ben & Jerry's är en oemotståndlig kombination kan jag säga. Sen blev jag helt plötsligt jättetrött och tror att jag slumrade till i 20minuter. Ska nog lägga mig i sängen och bara mysa och kolla på One Tree Hill nu.

- Imorn blir det att åka till skolan vid 8 för att umgås och prata lite med Nicole när hon har rast mellan sin piano och sång lektion. Det blir trevligt, mår alltid bra av att umgås med henne, och Sandra med för den delen. Jag gillar dom massor!
Och så är det med det!


Kommentera
Postat av: Nicole

Ja varför inte du ! :D

2008-09-08 @ 20:23:12
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Varför blir du förvånad över vad jag lyssnade på i högstadiet för ?! :P

haha

2008-09-08 @ 21:33:09
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Svar: Nicole och jag lyssnade på dom non stop. Hela tiden. Vi lärde oss texten, vi kunde starta den i skolan och stå och hoppa och typ headbanga till den. Det var nice. Hon hatade resten av min musik, men Atreyu sätter sig i huvudet xD

2008-09-08 @ 22:04:10
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0