Ont.

- Jag sov inte så bra inatt för varje gång jag skulle lägga mig på min vänstra sida så fick jag jätteont i kinden under ögat så jag vaknade rätt så ofta och det var rätt obekvämt att bara kunna ligga på en sida. Jag gick upp efter ett tag och satte mig vid datorn. Sen fanns det inget roligt att göra + att jag hade huvudvärk så jag la mig i sängen och "kollade" på repriserna av de gamla idol avsnitten. Jag tror att jag slumrade till där en stund.

- På eftermiddagen gick jag och lillebror till kiosken och jag handlade jordnötter och glass. När vi kom tillbaka kollade vi på Good Luck Chuck, den var rätt så bra. Sen blev det att kolla på ett gammalt Gossip Girl avsnitt och sedan packa.

- Åkte till mamma och packade upp och duschade och så. Och nu sitter jag här. Är lite småtrött men ska kolla på Lords Of Dogtown idag igen, såg den igår och den var bra! Gillar man skateboard så är det en bra film + att Heath Ledger är med i den.

Dags att fixa en ny låtlista till iPoden.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0