Sjuk.

Har inte hänt speciellt mycket i veckan. Fick VG på min historia uppsats men är fortfarande inte godkänd i kursen så måste göra något mer arbete för att få G.
På tal om annat så är jag förkyld, var hemma idag. Men ska nog till skolan imorn, om jag pallar.

Mår inte speciellt bra annars heller, men vem bryr sig. Enligt en person så blir alla andra i klassen påverkade (negativt) av att jag mår dåligt. Känns ju kul att veta!

Jag saknar Sandra och Nicole, dom kan få mig att känna mig betydelsefull. Men jag förstår verkligen inte vad dom ser i mig.. Varför dom umgås med mig.. Jag förstår det inte.

Vi hörs!


Kommentera
Postat av: Eliyana

I told you. Du är en väldigt rolig och fin vän till mig. Och jag umgås med mig, för att du får mig att känna mig betydelsefull också. Och sen så är du lite rolig och lite kan det spela in att jag älskar dig också.



Om du kommer till skolan imorgon kanske vi kan ta en fika efter?

2008-09-03 @ 20:36:05
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

And I miss you more!

2008-09-03 @ 20:36:17
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0