Blää.

Förmiddagen var inte speciellt händelserik, jag kollade lite på tv, var ute med Sixten och satt vid datorn, det vanliga. När mamma kom hem vid halv 2 någon gång så åkte vi till Linköping. Rasmus ville inte handla mat tillsammans med mig och mamma, så jag sa att jag kunde hänga med honom till Ikano-Huset istället. Vi gick runt där ett tag och glodde. Jag såg endel tröjor som jag inte skulle tacka nej till. De kostade typ runt 200-400kr st men ja. Har man inga pengar så har man inte. Har inte köpt nya tröjor på skitlänge! Senaste gången var i somras, wft!

Men i alla fall. Sen åkte vi hem och då var Rasmus och jag tvungna att damma och dammsuga hela lägenheten. Mamma pratade i telefonen och lagade världens enklaste maträtt, chili con carne och ris. Och så klagade hon på att hon gjort massor medans Rasmus och jag har slavat runt i lägenheten. Och hon var förresten inte nöjd med min dammsugning inne i duschrummet bara för att hon hittade en liten dammtuss kvar under någonting. Så hon blev skit arg och fick värsta utbrottet, så jag var tvungen att dammsuga om där.. För hon kunde tydligen inte göra det själv?! Det roliga är att hon typ beordrar mig att dammsuga lägenheten när det behöver dammsugas, då måste jag dammsuga hela lägenheten. Men när hon dammsuger (har sett henne dammsuga säkert två gånger sen vi flyttade hit) då dammsuger hon allt utom mitt rum, för där är jag tvungen att dammsuga själv. WTF?!

Orka.. Blir bara så trött på det där. Sen kollade Rasmus och jag på film och sen kollade vi på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show. Det var rätt skojj, har ju sett det som var på engelska. Vi svenskar bara härmas hela tiden! Blir lite trött på det...

Ne, nu ska jag göra något annat än att sitta här. Finns inte mycket annat att göra, så ska nog kolla på film. ADIOS!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0