Bowling.

Yeey, jag är tydligen hyffsad på att bowla. Jag vann i alla fall, det måste ju betyda någonting? Fick strike 3 gånger första gången vi körde. Sen hann vi med att köra en gång till och då fick jag strike 1 gång. Oh yeah! Sen fick jag ju några spärrar också. Och för dom som inte vet vad en spärr är så innebär det att man lyckas få ner alla käglor på två försök. Uj vad bra jag är på att förklara :).
Men ja, det var jäkligt roligt att bowla faktiskt. När vi var på väg in till stan så kände jag att jag saknar mina vänner :/.  Lite jobbigt sådär, men sånt är livet.

När vi kom hem så gjorde jag inte speciellt mycket, fixade lite nudlar som jag åt till kvällsmat och sen gick jag ut med Sixten en sväng. Har precis suttit vid tv:n och kollat på något program på någon fakta kanal. Det är ju bra att både mamma och jag tycker att mord och sådant är intressant, för då gillar ju båda programmet som är på tv:n. Super bra.

Ne, nu ska jag sitta här och ha tråkigt eller nått... woo!


Kommentera
Postat av: Nicole

Jag har faktiskt aldrig bowlat.. Eller jo jag tror jag har gjort det en gång när jag var liten men jag vet inte riktigt säkert och jag minns det inte.. Skulle vilja prova

2009-04-07 @ 20:58:38
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0