Grymt tråkig dag.

Den här dagen har inte varit mycket att ha. Har i princip bara suttit framför tv:n hela dagen, när jag inte har varit ute med Sixten förstås... Och inte finns det mycket bra att ha på tv på söndagarna, eller de bra programmen kommer efter klockan 18.00. Men ja, suttit framför tv:n är vad jag har gjort hela dagen... Grymt tråkigt.

Imorn är det sista lovdagen och sen är det skola. Surt att jag måste vara i skolan vid 8 på tisdag istället för halv 10 för att plugga, jävla skit.. Nu hoppas jag bara på att jag får någonting gjort och inte bara sitter och drömmer mig bort eller något sånt.. Jag har en tendens att göra det.

Usch, nu när jag börjat fundera över att det är sista lovdagen imorn så kommer jag att tänka på mitt projektarbete som jag måste fixa till. Usch! Jag hatar det!

Ne, nu måste jag fokusera på något annat än skolan! Ska ju njuta av de sista dagarna i friheten, det sista skollovet i mitt liv.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0