Helgen.

Har inte gjort så mycket i helgen. Haft tråkigt för det mesta faktiskt, eller varit rastlös. Har suttit vid datorn, spelat Rock Band, läst bok, kollat på tv, spelat gitarr osv. Har varit lite överallt. Jag körde faktiskt bil igår med, senaste gången jag körde var innan jul så det var ett tag sen. Hade glömt lite hur man gjorde men efter en stund kom jag på det.

Körde faktiskt hem till mamma idag. Det är rätt skojj att köra, men det är läskigt också! Har precis kollat på Wipe Out, nu kollar jag lite smått på Sanningens Ögonblick, tjejen som är nu är så jävla skön. Hon verkar inte nervös för frågorna, hon bara sitter och garvar. Hon fick en fråga som löd "Har nu någon gång köpt ut alkohol till minderåriga?" Hon svarade ja och hennes förklaring var "Dom var törstiga" :P. Hah, härlig människa!

Ne, nu ska jag kolla vidare. Sen blir det att gå en sväng med Skruffen (sixten) och sen ska jag kolla på film. ADIOS!


Kommentera
Postat av: Nicole

Jo det gör han ju :)

2009-04-05 @ 21:28:42
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0