Inget pluggande.

Vaknade och satte mig vid datorn för att kolla på mtv. Efter en timma så valde min dator att spontant stänga av sig själv. Och den ville inte starta igen, sämst! Så fick gå in och ockupera Rasmus dator, han var inte hemma så det gjorde inte så mycket :). Sen vid halv 1 så frågade pappa om jag skulle med till Linköping, jag skulle egentligen börja plugga vid 1 men man säger inte nej när man får en chans att komma ut lite. Så vi åkte till Linköping, kollade Rusta, Plantagen, K-rauta, Pc City, Ikano och Ikea. Sista stoppet blev Burger King, mums! Kom hem vid tio över 6. Och när jag kom hem var jag tvungen att packa och greja innan det var dags att åka till mamma. Så något pluggande har det inte blivit ännu. Jag körde hem till mamma, pappa satt och grejade med en ny grej som han köpt. Känns bra att han litar på mig så pass mycket att han kan göra annat när jag kör. Trots att jag inte kört så mycket.

Kollade på Wipe Out nyss. Kul är det, dock är det synd att bara en svensk har vunnit än så länge.. Vi är sämst! Vi var nära idag men missade med typ 6 sekunder. Surt!

Nu måste jag ut med Sixten, sen ska jag duscha och sen ska jag försöka greja med projektarbetet. Det är så mycket nu i veckan. Naturkunskapsprov på tisdag, boktest i engelskan på torsdag och det färdiga projektarbetet ska in på torsdag med. Jävla skit, känner mig skit stressad och vet fan inte hur jag ska lyckas klara av allt.. Och så tror jag att jag måste ha med mig en nyhet imorn till samhällen, sug!!!!!


Kommentera
Postat av: BJERNHAGEN

Jo eller hur! hihi :)

2009-04-19 @ 21:18:31
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Jag och Lucas tycker Billing ska vinna. Dock blev jag jävligt besviken när han sa att han skulle fortsätta äta kyckling när han kom hem. Okej att han käkar det där för att han inte får någonting annat i sig, men hemma kan han ju välja :/



Jadå, det gör det ska du se <3

2009-04-19 @ 21:29:49
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Jag tycker också kyckling är gott men jag äter det inte ändå. ^^

2009-04-19 @ 22:28:09
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

jorå det går bara bra :)

taggar inför länsfinal nästa helg!

2009-04-19 @ 22:42:55
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0