Inget speciellt.

Har inte gjort något speciellt idag. Kollat lite på tv, spelat spel, tvättat och duschat. Och nu sitter jag här och fixar ihop en spellista på min iPhone, man måste ju ha musik när man åker buss! Är inte pepp på skolan imorn och är definitivt inte pepp på att plugga. Sa till Frida att jag kunde hjälpa henne, trots att jag har massa engelska att göra. Vi ska hjälpas åt, för vi kan om vi vill :).

Mja.. har inte mycket mer att säga. Funderar rätt mycket och så och är kanske inte på världens bästa humör, men så äre. Ska upp tjugo i sex imorn bitti så jag borde gå och lägga mig snart.. Tror dock inte att jag kommer somna förens efter tolv.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0