Inte min dag!

Inte min dag idag. Först fick jag ju inte så bra respons på det jag skrivit i mitt projektarbete, vilket betyder att jag i princip inte fick någon respons alls. Och sen så var det ju den här jävla grejen med digital foto tidningen. Och så hände en till grej nyss. Hade ett rätt stort glas med saft på mitt skrivbord... behöver jag säga mer? Spillde såklart ut nästan all saft på halva mitt skrivbord, på golvet, på mina strumpor och på en lånebok från biblioteket. Och saft är ju inte bland det bästa att spilla ut, det blir bara kladd om man inte torkar upp det ordenkligt.. Bara väntar på att något mer ska hända innan jag somnar. JÄVLA SKIT!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0