Jävla skit.

Tråkigt tråkigt tråååååkigt. Vaknade vid tio och käkade macka. Sen satt jag och spelade spel på facebook till ungefär halv 1 då min dator kände för att stänga av sig själv och inte starta igen. Där rök mitt puggande som skulle börja klockan 1. När pappa kom hem så gjorde han en massa uppdateringar och tog bort några grejer, och det tog ungefär till klockan 4. Så himla typiskt att det var tvunget att göras när jag skulle plugga! Jag hatar min dator!!

Men jag satte mig en stund efteråt och försökte skriva lite. Blev bara så frustrerad och visste inte vad fan jag höll på med, vad jag skulle skriva och vad jag skulle söka efter. Försökte läsa men jag kunde inte koncentrera mig, hoppade runt i texten och kunde inte fokusera på vad fan det stod. Skrev till och ändrade lite, men inte alls mycket... Det här kommer inte funka och jag måste plugga imorn igen. Sug.. Jag vill bara slänga projektarbetet åt helvete, jävla skit.

Kollade i alla fall på Robinson förut. Jag gillart och jag vill att det ska vara lördag imorn igen för jag vill se hur det går.. Ska snart sova tror jag, för jag kan inte spela spel på facebook för datorn är otroligt seg för tillfället.

Kommentera
Postat av: BJERNHAGEN

Jaha, va kul :D me too.

Åh, glad jag blir! ja tyck gärna till sen söt :)

2009-04-19 @ 13:29:51
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Robinson är bäst. Vem vill du ska vinna?



Du kommer fixa det. Ibland går dagarna inte alls som man tänkt sig. Men det fixar sig ska du se. <3

2009-04-19 @ 18:28:55
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Aha okej :) jo gitarr spelar jag! Fast inte i bandet då utan mer för skojs skull. Synt och piano kan jag men är inget jag helst spelar. Åh, men tack vad glad jag blir! :D

2009-04-19 @ 20:31:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0