Lägg ner attityden.

Det var 4 väldigt irriterande tonåringar på bussen till pappa. Det var två killar och två tjejer. Och de pratade inte, de snarare skrek till varandra. De spelade även hög musik på mobilen och jag kan inte påstå att det var någon bra musk. Någon kille som tror att han är något som rappar och spelar in egen musik som man kan ladda ner från någon konstig hemsida som ungefär 1 av tio ungar lyssnar på. Visst jag erkänner själv att jag lyssnade på sådan musik när jag gick i typ 8:an, men man behöver inte plåga bussens alla passagerare med skiten bara för att man själv tycker att den är bra.

Sen var det en av tjejerna som hade en sån gäll röst och hon höll ju aldrig käften! Det var hon som skrek mest av dom. Hon är en sån person som tror att hon har en sån attityd som skulle kunna få vem som helst att göra vad som helst för henne, bara för att hon tror att hon är något. Hon är en sån person som man verkligen vill tjaffsa med bara för att se om hon har något ordförråd eller om hon bara kan använda ord så som jävla, hora, fitta och fan.

Den är till sådana som hon som jag bara vill säga: "Lägg ner attityden, du tror att alla älskar dig bara för att du själv tror att du är något. Visst, det är bra med självförtroende men du är en sån som alla tycker är en pain in the ass bara för att du tar alldeles för stor plats och tror att du är på toppen av näringskedjan. Du tror att man får respekt när man är uppkäftig och ber lärarna att dra åt helvete. Du är en patetisk unge som borde ställa sig med båda fötterna på jorden. Du borde verkligen granska dig själv och komma underfund med hur fan du beter dig. Är det så här du vill att folk ska se på dig? Ingen kommer att respektera dig förens du visar andra lite respekt. Så snälla, istället för att käfta emot så var bara tyst och lyssna. Då kanske du för en gångs skull kan lära dig något?"

Jaa.. nu har jag nog fått ut mina aggressioner för idag.. phu!

Kommentera
Postat av: Eliyana

Häller helt med dig! Blir galen på alla jävlar som tror att dom är något bara för att dom har på musik på bussen. hade jag vågat hade jag fan sagt till alla dom som gör så att växa upp!



en gång när jag satt och sov på bussen till Lucas så kom fyra jävla ungar och satte sig precis vid mig. dom såg att jag låg där men inte fan brydde dom sig. nej dom skrek och lyssnade på sin jävla musik.

Och dom kollade typ vem som hade haft jobbigast uppväxt, sånna där jätteintressanta saker som man bara måste prata om. Uuusuch!

2009-04-18 @ 00:47:35
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

håller*

Tihi

2009-04-18 @ 00:47:55
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Ja usch för dom!

2009-04-18 @ 12:57:02
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0