Minnen.

Jag är trött på att alltid hamna i mitten. Jag har aldrig tyckt om det och kommer aldrig göra. Det är så otroligt jobbigt.

Jag saknar 1:a året, det kändes så jävla bra då. Och tack vare att jag läste sandras blogg nyss så saknar jag musikalen. Brukar dock tänka på den lite då och då, vi hade så grymt roligt! Tycker att alla borde få en kopia av musikalen på dvd när vi slutar. För de filmade den ju.

Usch usch, "gamla" minnen det... Orkar inte skirva mycket mer än så. Ska sova nu, jag är trött.


Kommentera
Postat av: Eliyana

heh, såg lite av den för ett tag sedan. var grymt roligt att se. Vi kan ju snacka med dom och fråga om vi skulle kunna få det!

2009-04-26 @ 00:42:23
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Ah, eller det var kanske början på trean eller något sådant. :)

Ja, det vill jag med. Skadar ju inte att fråga iallafall.

2009-04-27 @ 14:20:55
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0