Mycket att göra.

Igår gjorde jag i princip ingenting. Låg i sängen och kollade på film och satt vid datorn, det var inte direkt någon händelserik dag inte. Kollade på första Matrix filmen för första gången. Den var inte så jättedålig, den var hyffsad helt enkelt.

Eftersom att jag gick upp vid 11 idag så har jag inte hunnit med att göra så mycket. Jag har suttit vid tv:n en stund och  sen så har jag duschat. Ska tydligen med mamma och rasmus och bowla klockan 3. Jag är så sämst på att bowla!
Vad som händer resten av dagen har jag ingen aning om.. Blir väl att sitta och glo framför datorn eller tv:n...

Kommentera
Postat av: Nicole

Haha nej verkligen inte, fyfan, inte lite snobbiga :P

2009-04-07 @ 19:42:27
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0