No school

Var hemma från skolan idag. När alarmet satte igång imorse så kände jag att jag verkligen inte ville gå till skolan. Det fanns inget som lockade och jag hade ingen energi alls. Så jag somnade om brevid en snarkande och varm hund.
Mamma väckte mig vid halv 8 någon gång för att säga att hon skulle åka och jobba lite. Hon frågade om inte jag skulle till skolan, jag sa nej och hon sa okej. Hon blir inte direkt hysterisk när jag är hemma vilket är skönt. Jag sov till halv 11 ungefär. Jag satt vid datorn en stund, gick ut med Sixten, duschade, packade och kollade på tv. Och sen åkte jag och Rasmus hem till pappa.

Har kollat på Talang och Berg Flyttar In. Imorn är det Robinson, gött! Måste plugga imorn också, i tre timmar enligt Marie. Det är tydligen vår deal, men vi får väl se....

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0