Opponering och skit tidning!

Dagen började med en engelska lektion. Trodde att hon skulle snacka åtgärdsgrejsamojs (vad jag ska göra för att få G) med mig. Men det gjorde hon inte. Hon visade bara vad de hade gjort på planeringen och jag har massa engelska att göra, suck. Sen var det dags för opponering.

Vi började med opponeringen kvart över 9. Tog en paus på ca 10 minuter någon gång i mitten och sen höll vi på till halv 1. Det blev lite långtråkigt mot slutet, men ändå intressant att höra vad alla gjort och kommit fram till osv. Jag fick kanske inte så jättebra opponering på mitt arbete, det var ju inte så mycket men han kunde i alla fall sagt något användbart, orka!

Sen slutade vi, men vi var såklart tvungna att äta lite mat först. Påskbord, mmmm det är gott! Och påskmust är skiiiiit gott. Yummie! Sen satt vi uppe vid estet ett tag och tog det lugnt. Sen så tog Frida och jag en buss in till stan för att gå på våra bussar där. Det var jäkligt varmt ute! När jag kom hem så hade jävla Digita Foto skickat ännu en tidning, jag som bad mamma att avbeställa de där nu eftersom min gratis prenumeration tog slut förra gången. Men nej, det hade hon glömt så jag är tvungen att betala. Det stod på fakturan att förra tidningen inte ingick i min prenumeration. Men det gjorde den, det vet jag mycket väl. Svär på att jag bara fått hem tre tidningar, fyra med den som kom nu. Så jag är tvungen att betala drygt 130kr nu. Skulle egentligen varit typ 196kr för att det stod att jag inte betalat de 69kr man skulle betala först. Men jag gjorde faktiskt det. Vad fan äre för skit?!! Jag kommer fan inte ha pengar till någonting den här månaden! 130kr är för mig jäääkligt mycket, 130 kr som nu är bortkastade pengar på en tidningsjävel som jag inte ens läser. JÄVLA SKIT! Och så har jag fan inte fått några jävla knivar som jag skulle ha fått, vad fan?!!

Jag blev såklart skit sur, dels för att jag är tvungen att slänga 130kr i sjön och för att jag var trött. Så jag la mig och vilade en stund. Skönt vare! Sen dess har jag läst i min bok (skiiiiiiit bra!), ätit lite och duschat. Känner mig lite småtrött trots att jag vilade förut. Ska lägga mig i sängen och läsa snart, har bara runt 140 sidor kvar. Om jag inte läser ut den ikväll så blir den definitivt utläst imorgon! Och då är det bara att börja på nästa.

Ska till pappa imorn. Ska bli skönt att ta det lugnt, Talang 2009 börjar imorn med. Härligt.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0