Påskafton.

Dagen har väl varit sådär.. Var tvungen att skala 5 miljoner potatisar imorse, det är oftast jag som måste skala potatis.. Hatar det! Sen kom Robin vid 12 någon gång. Han och jag satt i min säng och kollade på Dreamgirls, den var helt okej faktiskt! Någon gång efter 1 så kom Kina och Nils, då käkade vi mat och så. Jag åt så mycket så jag fick jätteont i magen, men är man så dum så man inte käkar frukost och sedan käkar massor med påskmat så får man skylla sig själv. Jag lade mig i sängen och grejade lite med mobilen medans de andra spelade kort.

Sen hände det massa grejer och de "vuxna" blev sura på varandra och gud vet vad. Det slutade med att det bara var jag, Robin och Rasmus kvar hemma. Vi gick och köpte godis och kollade på en film. Det var skönt att bara göra något tillsammans. Synd att det inte händer oftare. Sen åkte Robin hem och jag kollade på Robinson "ensam" (mamma ville bara se utröstningen och Rasmus kom lite till och från).

Nu har jag varit ute med Sixten en sväng, det var rätt svalt och skönt ute. Ska väl kolla på film eller något snart.....Som vanligt. Finns inte direkt mycket att göra..

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0