Pizza och film.

Förmiddagen var tråkig som vanligt. Men runt halv 2 så åkte vi in till mammas särbo i motala. Han bjöd oss på pizza på Tre Lyktor som ligger i princip mittemot hans lägenhet. Vi bestämde oss för att fråga om Nils också ville ha. Så vi gick till Nils och han ville också ha pizza, så vi satt ute och åt.. Mums.
Sen åkte vi till Ica Maxi och jag köpte 2 filmer och rasmus köpte Låt Den Rätte Komma In. Sen åkte vi hem.

När vi kom hem såg vi på Låt den rätte komma in. Den var hyffsad, den var ju trots allt svensk. Men jag gillar dom blodiga scenerna i filmen :). Mamma sa att boken var mycket bättre, så jag vill läsa den!

Har jätteont i magen. Ingen aning om varför, men sånt är livet. Nu ska jag kolla på Talang och sen ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på någon av filmerna som jag köpte.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0