Plugga.

Nepp, det blir inget pluggande nu. Har en sån förbannans jävla huvudvärk!

Men, jag funderar på att åka till skolan tidigt imorn (trots att jag har sovmorgon) och kolla om Marie är där och plugga lite. Om hon inte är där så löser det sig väl ändå. Oh yeah, jag är duktig som offrar en otroligt skön sovmorgon för att plugga. Eller så är jag möjligtvis dum i huvudet?.... ajja, det blir nog så att jag kommer runt 8 imorn.

Btw, jag läste på fronter att projektarbetet ska lämnas in på fronter senast fredag klockan 17.00 (om inte handledaren säger något annat). Phu! Då har man torsdagskvällen på sig också, gött!

Kommentera
Postat av: Eliyana

Sv: Ja, men det är dåligt av honom för det.

2009-04-20 @ 00:32:31
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0