Så äre.

Har haft så ont i magen idag. Min mens skulle ha kommit den 17:e förra månaden, men det gjorde den inte, och den kom inte den 17:e den här månaden heller. Såå ja, jag har inte haft mes sen i Mars, rätt skönt att slippa den men det är ju inte bra egentligen. Det är all jävla stress och oro och skit som bara förstör.

Tror jag har hittat mina kläder till studenten nu. Ska nog ta och beställa imorn, man vet ju aldrig hur långt tid det tar innan kläderna kommer så, det är nog bäst att göra det snarast.

Har inte skrivit något på projektarbetet idag, hade tänkt att göra det men det blev aldrig så. Måste verkligen sätta mig med det imorn när jag kommer hem från skolan! För på fredag ska det in och jag hinner nog inte sätta mig och skriva någon timme innan det ska in, det funkar inte..

Btw, så är jag sugen på en bartenderutbildning i Nyköping.. meeene, så äre.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0