Orka.

Åkte till skolan vid 8 imorse för att jag hade hoppats på att frida eller möjligen nicole skulle komma så att någon av dom kunde hänga med mig till Marie och be henne fixa en sal så man kunde plugga. Men nej, ingen av dom kom så jag gick upp till estet med Ted och Sandra och läste lite till gehör provet som är på måndag. Sen tränade jag pytte lite på Nicoles ensemble låt. Sen hade vi nutida konst. VI kollade klart på en film i typ 5 minuter sen fick vi papper och en "fördjupning" som vi ska börja med. SUCK!

Sen hade vi lunch och sen gick vi till musikaulan för att lyssna på någon skola som skulle ha en liten konsert för oss. Och den här gången var det bra musik! Ingen jazz eller blues utan text, utan vanliga låtar som man hört förut. Skit bra! Sen hade vi naturkunskap och jag fick G på provet som vi skrev förra veckan! GÖTT! Fick 0,5 poäng mer än Sofia, uuuuuhhh! :D. Sen hade vi engelska c, där pratade vi om olika ord och sånt. Det var även flera som hade artiklar med sig och sen fick man diskutera dom, tråkigt! Men efter det fick vi ett häfte med en massa dikter. Jag gillar dikter så jag blev glad när vi fick det. Vi läste 2 stycken, sen slutade vi 30minuter tidigare. Fick reda på att vi kommer ha en jobbig uppgift nästa torsdag, suug!

När jag kom hem kollade jag som vanligt på 90210 klockan tjuo över 4. Sen käkade vi och sen dess har jag suttit här. Finns inte mycket att göra. Är lite pepp på imorgon tack vare Nicole den söta ungen.

Det jag är mindre pepp på är alla saker vi måste göra nästa vecka och framåt, hur ska man orka med att göra allt?

V. 19 : Prov i gehör, Prov i engelska, lämna in labbrapport.
V. 20 : Terminsprov, Samhälls fördjupning inlämnas, Prov i ljudteknik, Studiebesök.
V. 21 : Nutida konst fördjupning klar och ska redovisas.
Under V. 21 eller senare: Samhälls uppgift, Test i ljudteknik (mixa en låt), Engelska boktest (kanske), Studiebesök, Prov i nutida konst.

Sen kan det hända att vi får andra läxor också.


Kommentera
Postat av: Nicole

Du stressar upp mig !

2009-04-28 @ 21:17:07
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha ja det gör du, med den där listan ! :P

Fasen, !! :D

2009-04-28 @ 21:53:14
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0