rubrik...

Försov mig imorse. Kom efter halva nutida konst lektionen, tänkte först inte gå dit eftersom att halva lektionen gått.. Men jag gick dit och de kollade på film så det var ingen fara.
Sen hade vi naturkunskap och vi mätte ph-värden i olika sjöar och grejer. Vi fick byta utrustning 2-3 gånger innan vi fick en som fungerade, surt! Men ja, Janne sa att vi var väldigt duktiga i alla fall, haha :D.

Sen var det lunch och efter lunchen hade vi gehör. Vi "pluggar" inför provet som är den 4:e Maj. Vi hade ett litet quiz igen. Vi delades in i två lag och så skrev Mattias och Jonas toner, ackord och sånt på tavlan. Förra gången så var jag med det vinnande laget och det var jag även den här gången. Men det var tack vare Johan som vi vann den här gången, och gången innan så var det tack vare Ted. Nicole kom med en rolig idé att på studenten så kommer varje klass få typ 2minuter att göra någonting på en scen som vi kommer ha. Och då kunde vi dansa Soulja Boy dansen, vore skit kul.. Synd bara att jag är sämst på att dansa :P hah.
Sen hade vi ljudteknik. Vi fick en massa papper som vi gick igenom, för vi ska ha prov i ljudteknik den 15:e Maj. Alla dessa jävla prov alltså! Och så ska vi även få vara i grupper och mixa Hooked On A Feeling och sedan jämföra varandras mixningar. Det blir nog... kul?.. Sen slutade vi.

Frida ville att jag skulle hänga på in till stan och jag tjatade på Sofia så hon följde med. Och Lucas och Lars också. Frida ville in och kolla på kläder såklart. Det var så roligt när Sofia och Frida gick in på H&M, Lucas och Lars bara tvärstannade utanför som om att de gått in i en osynlig mur. Och sa att de skulle gå till Synsam istället :P. Och när vi kom ut och skulle gå över till JC så kom de och gick och de följde med in på JC i typ 1-2minuter, sen gick dom. Killar är härliga dom.
Frida köpte i alla fall ett par jeans och sen gick vi ner till busscentralen och satt i solen ett tag innan vi gick och köpte dricka. Sen åkte alla hem till sitt.

Jag kollade på gamla 90210 när jag kom hem, uj vad jag gillart. Mamma tyckte också om det i sina unga dar :P. Sen var jag tvungen att gå och handla (för mamma inte orkade som vanligt? trots att hon hade varit och handlat i motala så var jag tvungen att gå ner och handla på ica... wtf.)... Sen lirade jag lite gitarr och gick ut med Sixten en sväng. Och så var jag tvungen att diska. Kollade på talang förut. Och sen började jag kolla på Oceans Eleven, men jag kände inte för att kolla på film sååå, jag satte mig här i stället. Inte mycket roligare det, men men.

Måste väl sova snart. Mamma sa att vi måste städa imorn = Jag och rasmus dammar och dammsuger i princip hela lägenheten, mamma kanske dammar vardagsrummet, vad vet jag?. Måste tvätta också, pust! Äntligen när man är klar med projektarbetet och vill ta det lugnt så måste man städa och hålla på. Guuud vad skönt det skulle vara om jag kunde slippa allt under en hel dag, bara lämnas ifred liksom.. Kommer ALDRIG att hända kan jag lova! Sånt är livet.

Kommentera
Postat av: Eliyana

Sv: men när fan ändrade dom det? Dom har väl inte sagt något om att dom skulle ändra eller?

2009-04-25 @ 22:22:11
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Hm, iofs är jag bra på att missa sånna saker ^^

2009-04-26 @ 00:05:18
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0