Så äre.

Har inte gjort så värst mycket idag. Rasmus åkte vid halv 12 och mamma kom hem vid 1 någon gång. Så det var rätt tyst och skönt här ett tag. Sen åkte mamma och jag in till stan för att kolla efter lite böcker till mitt projektarbete inne på biblioteket. Hittade inga, så jävla surt!! Sen handlade vi hundmat och sen åkte vi hem.

Väl hemma så gjorde jag inte så mycket. Funderade på om jag ville åka till Sandra med Nicole eller ej. Jag var inne på det ett tag, men sen sa Sandra att hon var lite ur balans och inte riktigt visste om hon kunde än. Så då kände jag att jag nog struntar i det, jobbigt att gå runt och inte veta om man kan eller ej. Så det blir en lugn kväll hemma som vanligt.

Pappa ringde förut. Han sa att han hade snackat med en på sitt jobb om sommarjobb. De brukar ta in några sommarjobbare och han sa att de kanske kunde bli så nu i sommar. Så nu måste jag typ skriva ett personligt brev. Får sätta mig med det senare eller imorgon. Man kan ju alltid hoppas på ett sommarjobb, då tjänar man ju lite pengar i alla fall. Det som är bra är ju att pappa jobbar där, så de har oftast lite "förtur" och han kan lägga in ett gott ord å sådär. Gött.. Vet dock inte vad jag ska jobba med/göra :P. Men det löser sig.

Nu ska jag snart ut med Sixten. Ska nog köpa lite nachos och sen ska jag nog sätta mig vid tv:n. Imorn blir det nog Linköping en liten sväng, om det är öppet. Vet inte om det är något speciellt med skärtorsdagen? Det är ju inte en röd dag så... Ajja, det löser sig.

Kommentera
Postat av: Nicole

Du ja;)

2009-04-09 @ 11:07:12
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jodå, kan kan jag ju men det är inget som lockar, inte just nu iallafall.

2009-04-09 @ 13:39:51
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Folk tror en jävla massa, att dom vet precis hur du funkar i situationer som aldrig funnits förut

2009-04-09 @ 18:24:49
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det är jävla wierd och dumt som fan !

2009-04-09 @ 19:18:37
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0