Tisdag.

Har varit så oerhört trött idag, men det är jag nästan varje dag..
Marie verkar inte bry sig längre. Jag och Frida fick ju göra som en planering förrra veckan som gällde just den veckan och vi kom överrens om att vi skulle komma till Marie nästa gång vi hade rast så vi kunde plugga. Och det gjorde "vi" (bara jag, eftersom Frida var sjuk). Men då är det klart att vi tror att vi ska komma till henne varje gång. Men imorse fattade hon inte att vi väntade på henne, Frida sa det och Marie sa något i stil med "Jasså? Utan att vi bestämt någonting. Men det är bra att ni visar initiativ". Men vad tusan, vi träffar knappt Marie, hur skulle vi då kunnat bestämma igår att vi skulle komma idag t.ex.? Det är klart att vi trodde att vi skulle komma till henne varje gång. Jag tycker att det är bra om vi kommer till henne, för hon kan i alla fall se till så att vi gör det vi ska och kan hjälpa oss. Men ajja, tror inte riktigt att hon fattar vad hon håller på med... Hon tyckte i alla fall att vi var söta när vi satt och läste i våra böcker och väntade på henne..Hon fixade ett rum till oss och kollade lite vad vi skulle plugga om och så. Frida och jag satt och pluggade till provet i en timma och sen sa vi hej då till Marie. Hon sa att vi gärna får komma till henne när vi ska plugga.. Duuude, trodde att det var det vi skulle göra?.. Sen gick vi till estet.

Resten av dagen flöt väl på. Hade ingen nutida konst för skolan har besökare från Ukraina så Ludmilla var med dom. Så vi gick och åt och sen satt jag och halvsov uppe i en av fotöljerna. Det var ju 1 och en halv timmas rast, då är det klart att man sover lite.. Sen hade vi naturkunskap, vi skrev prov. Man hoppas ju på ett G men kändes som om att jag gissade rätt så mycket... Men ja, det blir som det blir. Sen satt Frida och jag uppe vid estet och tog det lugnt innan vi gick till tågstationen. Hon skulle få skjuts därifrån och jag gav henne sällskap dit eftersom att jag kunde gå på bussen där.

Sen åkte jag hem och jag var gryyymt trött. Jag la mig i soffan och väntade på att det gamla 90210 skulle börja. Såg ungefär ett och ett halvt avsnitt (det är två avsnitt varje eftermiddag). Sen slumrade jag till i kanske 10 minuter. Sen var det käk och sen satt jag vid datorn en stund och var ute med Sixten å grejer.

Jag har faktiskt skrivit lite på mitt projektarbete idag. Satte mig en stund med det förut efter att jag hade duschat. Hittade lite  fakta om tv:n och grejer. Skit bra! Får fixa lite med det imorn och på torsdag. Måste skriva diskussion och grejer nu också. bajs.

Nu ska jag sova.. Ska ju upp vid kvart i 6 imorn igen.. suck.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0