Jag vet inte.

Jag vet inte riktigt vad det har varit med mig idag. Jag har funderat hela tiden och ena stunden visste jag inte vad fasen som pågick så jag var helt off och ville ingenting, och andra stunden så hade jag sån lust att bara krama någon och känna mig omtyckt. All press och stress i skolan gör mig helt körd, jag vet fan inte vad jag ska göra..

Visst alla frågar helatiden vad man ska göra efter skolan och det är riktigt jävla tjatigt nu. Pappa var på mig i helgen och idag när jag kom hem var det mammas tur. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra, jag har inte något drömjobb eller vet vad jag vill "utbilda" mig till. Och om det nu skulle vara så att det var något jag ville göra så är jag körd ändå eftersom jag har streck i idrott. Grejen är den att jag tycker om att lära mig och det finns mycket som jag skulle vilja göra men som det troligtvis inte blir något av. Jag skulle vilja bli journalist, bartender, barnskötare och möjligen massös, och jag skulle vilja läsa psykologi... Men vilket av det kommer jag kunna bli? Inget.

Grejen är den, jag känner att om jag skulle säga det så skulle ingen kunna ta mig seriöst ändå. Och jag skulle inte känna någon mening med att ta upp dom sakerna eftersom att de inte finns inom räckhåll liksom, känns som om att jag totalt skulle göra bort mig.. Så är det, och när folk frågar vad jag ska göra efter skolan så säger jag ju som det är, jag vet inte. För jag vet inte och jag vet inte mer bara för att alla tjatar på mig om att jag måste göra något och måste veta vad jag vill. Det spelar ändå ingen roll vad jag vill göra, det är frågan om vad jag kan göra med tanke på mitt steck i idrott...

Jag blir bara så frustrerad när jag tänker på allt det här. Det finns så mycket som man vill, men det är inte alltid man får som man vill.

Nu måste jag plugga lite naturkunskap.. Imornbitti blir det att plugga med Frida.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0