Valborg.

Skrev inget igår. Min dator kände för att stänga av sig själv runt 10 tiden så, det blev inget med det. Men dagen var väl bra.. Nicole och jag grejade lite efter skolan, känns bra att göra något med henne som är lite personligt å så. Lärde henne lite gitarr också, jag tycker om att umgås med henne.

Idag försov jag mig så jag missade första lektionen. Sandra berättade vad de hade gjort och jag kan inte påstå att jag missade någonting viktigt. Sen hade vi ett litet studentmöte, det diskuterades vagn och sånt precis som förra gången. Men det blir nog bra med det antar jag. Sen efter en äcklig lunch så värmde vi upp och sjöng igenom låtarna med kören innan det var dags att "uppträda". För idag var det våran vanliga vårkonsert med majsånger och sånt trams. Kan inte påstå att det var speciellt många som var där och lyssnade. Men jag är inte förvånad, vem går frivilligt och kollar när kören "sjunger in våren"? Frida och jag hade i alla fall roligt och det var huvudsaken :P.

Efter våran fina sångstund så slutade vi. Jag ville ha planeringscheman så jag var tvungen att gå upp till Marie och hämta några. Frida och Sofia hängde på. Sen satt vi där i typ 5 minuter och snackade med Marie och sen gick Frida och jag till bussen. Sofia ville inte hänga på bara för att vi inte skulle gå in till stan, meeeeeees :D! Frida och jag gick runt på stan och glodde lite, hon köpte lite grejer och sen åkte vi hem.

Väl hemma så gick jag ut med Sixten, kollade på 90210 (slumrade till en stund :P), skalade potatis och så. Sen satt jag och spelade facebookspel i brist på annat. Mamma tvingade med mig och Sixten till majbrasan förut. Sixten blir exalterad bara han ser en hund och några människor. Men där nere var det säkert 10 hundar och gud vet hur mycket folk. Han gnällde och skällde och ja, han ville nog hälsa på alla där. Efter att de tänt den stora högen så gick vi.
Jag förstår inte vad det finns för nöje med att stå vid en stor hög med skräp som brinner och får en att stinka rök och samtidigt lyssna på tanter som försöker sjunga. Jag förstår det bara inte, och jag vill inte förstå det heller.

Nu är jag trött och jag ska lägga mig i sängen och kolla på DH avsnitt ifrån 4:e säsongen, som jag har på dvd :). Gött. Imorn åker jag till pappa redan 12.50. Det är ju röd dag imorn och det går bara 3 bussar till tjällmo, så 12.50 bussen får det bli. Hoppas att alla haft en bra valborg!


Kommentera
Postat av: edavictoriaa

Åh jag hörde det ni spelat in av den lilla snutten av musiken ni gjorde på eftermiddagen och det lät så himla fint, och jag kommer börja gråta sen när jag får höra hela. Kul att ni verkligen gör något eget från början så där ^^



Duktiga ni är!

2009-05-02 @ 22:21:13
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0